lørdag 29. mai 2010

Loppemarked og Madonna

I dag stod jeg opp tidlig for å gå på loppemarked ,er egentelig ingen loppemarked gjenger men har lest så mye om alt dere har funnet der så nå skulle jeg sjekke ut dette. Det var artig å gå rundt å titte men denne gangen fant jeg ingenting .Er på jakt etter gamle kofferter men det var det ingenting av ,det eneste som var av interesse var to kister som sto der men de var for store .
Så etter en stund havnet jeg hos Dorothea (Dorothea har et lagersalg her på Fagerstrand Heldige oss)der fant jeg denne søte toppen med den fine skriften inni ,må vise den frem her nå
for når den er i bruk er det jo umulig.
Så ble det en tur til Drøbak (bare for å kjøpe mat til fiskene her altså)Og hva fant jeg der ??Jo denne flotte madonnaen Brocca hadde 30% på hele butikken i dag så den måtte få bli med hjem .


Ellers så er alt klar til den store tv kvelden i kveld litt godteri er kjøpt inn og så er det bare å heie på Didrik ,blir spennende å se hva NRK stiller opp med av underholdningsinnslag det var jo så flott i fjord.God kveld alle sammen .


1 kommentar:

  1. ikke lett finne sånne ting på loppemarked lenger, er jo så populært :)

    Spenennde ikveld ja :))))

    SvarSlett