søndag 23. mai 2010

Litt fra hagen

Rhodrondrendroen er i full blomstring her i hagen nå .jeg kom hjem i dag etter å ha tilbrakt helgen med kjæresten på Strømmen i Akershus (et lite tettsted med ett enormt kjøpesenter ).Heldige meg som har en kjæreste som forflytter seg rundt i landet og jeg stadig vekk kan oppleve nye steder:)Vel vel når jeg kom hjem ble det litt gressklipping på meg ,er alltid så fornøyd når det er nyklipt og pent måtte det bare vare leeeenge.
Må bare beundres ,ennå er ikke alle knoppene sprunget ut så den blir enda mer frodig ,synd den bare blomstrer en kort stund.

Stolene satt ut på nyklipt gressplen.



Også ved dukkestuen kan man ta seg en liten hvil,etter mange års bruk er det stille der nå når jentene har blitt store
men klarer ikke helt å kvitte meg med den heller ,får satse på litt besøk i hagen .Nå er solen blitt borte bak noen skyer her så jeg får kose meg inne og det beste av alt er at det i morgen er enda en fridag JIPPI.Kos dere der ute

1 kommentar:

  1. Hei hei
    Så flott Rhodrondrendroen din er, vår har også så vidt begynt å bomstre, det er så nydelige blomster også går det jo så fort - det er bare noen dager siden det var knopper :)

    Ønsker deg en herlig søndag videre :)
    Klem klem

    SvarSlett