torsdag 6. mai 2010

Hvor blir det av varmen????

Denne uka tenkte jeg at jeg skulle delta på NIB sin utfordring om uteplassen,men siden det er så kaldt må jeg nok vente litt med det .Så fort man prøver å sette seg litt ute skyer det over igjen så det er ikke vits i å ta ut putene en gang.Kanskje helgen bringer med seg litt varme ??? Vi får bare håpe.
Litt kjøkkenbilder blir det istedenfor ,alt er satt på plass etter at jeg oljet benkene på lørdag.

Dette er dagens dessert gleder meg ,skal blande med banan og litt rosiner .Ellers er det jo godt med vaniljekesam da men det var jeg tom forDatteren i huset skal feire bursdagen sin i morgen ,så nå lager jeg muffins her .Håper det blir en liten smakeprøve til meg også.....God torsdagskveld til dere .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar