søndag 9. mai 2010

Brrr kaldt

Og jeg som trodde sommeren hadde kommet etter den deilige dagen vi hadde i går ,men der tok jeg feil.I dag har det vært iskald vind ,prøvde å sitte ute men kom meg fort inn igjen.
Var en tur hos Dorothea på Vintrbro Fredag kveld ,der fant jeg disse søte hjerteformede skålene .De måtte bare få være med hjem ,de fantes i flere farger men jeg falt helt for disse lilla, perfekt til smågodt.

Blå topping til Muffins fra Torsdagskveld.


Jente bursdags festen forløp stille og rolig og varte heeeelt til dagen derpå.Jeg var forvist til husets andre etasje og hadde det fint der (med tv og Data så er jeg fornøyd)pluss sov i ro i ørene:).Så er helgen atter over men neste uke blir jo litt kortere med himmelspretten på Torsdag.Skal bli deilig,ha en fin Søndagskveld



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar