mandag 13. juni 2011

Sommer i hagen

Det spirer og gror etter alt regnet ,her ser dere årets første peoner som står i vasen på hjørnebordet .Må bare ha de ute pga allergi ,men de kan jo godt nytes på terrassen . Enda har jeg tre busker som står fulle av knopper ,bare å glede seg








Mens syrinene synger på siste verset for i år ,tror ikke de likte alt regnet














Rhodrondrendron er i full blomst ,jeg har to i hagen den andre blomstrer i slutten av mai og er mørkrosa

















Sist lørdag fikk jeg kjøpt meg en lavendelplante ,dufter godt der den står i en zinkbalje ,håper bare den vil trives her for jeg har ikke grønne fingre men i det siste har jeg merket at det gir en deilig ro å holde på i hagen .









Da er pinsen over for denne gang og to dager med sol etter hverandre kan vi jo ikke klage på (selv om det var mye vind )Ha fortsatt en fin uke



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar