søndag 21. mars 2010

Innekos på Søndag

I dag har jeg bare vært inne og det med god samvittighet ,været ute har ikke vært noe å skryte av. Stue og kjøkken har fått seg en grundig vask og jeg har kost meg mens jeg har holdt på ,med radioen i bakgrunnen

De første skoene til døtrene mine fikk seg en omgang med sølvsprayen i dag.For mange år siden malte jeg dem med gullmaling men nå passer det bedre inn med sølv her ,og de ble da riktig så fine .
Fikk laget et påskeegg til en kollega i dag også ,hun gir meg stadig vekk sjokolade så nå blir det påskeegg på henne.Tilslutt et bilde fra lørdagskvelden ,mye på fatet men lite som ble spist.Blir vel fart på det når datteren i huset kommer hjem fra kjæreste besøk i kveld.Nå står middagen på ovnen her ,ha fortsatt en fin søndag alle sammen .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar