onsdag 24. februar 2010

ut å kjøpe ved

Etter jobb i dag ,dro jeg til ett gartneri der jeg pleier og kjøpe ved.Men nei der var det helt tomt,og jeg var ikke den eneste som var ute i det ærende.Strømprisen kommer jo til å bli skyhøy i år så litt ved i hus hadde vært bra ,jeg får lete videre i morgen.Da jeg først var på dette gartneriet måtte jeg ta en tur inn og jammen fant jeg noen små skatter der også.To perleblomster ,to små lysestaker, to hjerter og søte små lys. Alltid hyggelig å ta en rundttur der inne ,de har alt fra blomster,masse pynt ,durance produkter,lys til godteri.Blomstrene fikk plass på kjøkkenbordet og blir blå når de blomstrer .Gleder meg.

Da er det bare å pakke seg inn i varme klær og ulltepper å drømme om fyr i peisen.God onsdagskveld:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar