søndag 4. juli 2010

Leeeenge siden

En lang uke på sofaen mens forkjølelsen har herjet med kroppen.På onsdag hadde datteren i huset time på sykehuset for fjerning av mandlene ,så da måtte vi dra hjemmefra kl 6 på morningen for å rekke sykehuset kl 7 ,men vi kom da frem og operasjonen gikk greit.Men selvfølgelig veldig vondt (hun er 17 år )men det går med masse smertestillende.På bildet over ser dere siste rest av årets Peoner ,fikk plukket dem ned igår og satt i krukker rundt omkring for nå hang de bare rett ned,burde satt opp tråd rundt men siden jeg bare har vært innomhus hele uka ble det bare sånn.
For et parr uker siden var jeg innom ett Tupperwareparty (mange år siden sist)der jeg kjøpte denne kakesprøyta.Har lenge vært på jakt etter den perfekte kakesprøyta for jeg synes at det alltid blir så mye klin.Og Tupperware sviktet meg ikke ,i kveld bakte jeg muffins med deilig topping og pyntingen gik helt uten søl og klin.

praktisk med stort hull til å fylle opp i.


Simsalabim! Og husets datter klarte også å spise dem ,selv om det går mest i is (som hun nå begynner å bli lei)og lettsvelgelig mat her .Så er det en uke igjen å jobbe før det blir ferie.God søndagskveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar