søndag 13. juni 2010

Travel helg

Det har vært en travel og innholdsrik helg ,som startet med sommerfest på jobben fredag kveld.
Utpå kvelden dro jeg videre til Lillestrøm ,der min kjære har holdt til denne helgen.Der i byen hadde de byfest (noe de har vært år) utrolig koselig, butikkene bugner av tilbud ,salgsboder ,konserter rundt i byen og de fleste er gratis og selfølgelig er Thomas Tivoli på plass med masse karuseller og moro. m Ble selfølgelig en liten tur innom Zanz ,en nydelig interiørbutikk midt i sentrum,nedenfor kan dere se noen bilder derfra.










Absolutt verd ett besøk ,denne gangen ble bare en kleshenger til soverommet og et garden skilt med hjem.
På kvelden fikk vi med oss Postgirobygget som spilte på torget,en fin konsert med mange kjente sanger ,men høydaren var jo en sommerdag ,tror hele torget sang med.Senere ble det en tur i karusell (noe jeg synes er kjempeskummelt og ikke har gjort på maaaange år )
men jammen var det gøy og kilte deilig i magen:)Nå har jeg sprylakkert en vase og to blomsterpotter (se de øverste bildene )til gjesteromet i andre etasje .Snart kommer min krimhelt poirot på tv her ,så blir det å gjøre seg klar til en ny arbeidsuke.(En måned igjen til ferie )fortsatt god søndagskveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar