søndag 28. mars 2010

Palmesøndag

Her kommer noen bilder fra helgen her i huset.Tar det helt med ro og nyter ferien,men på morningen i går forsvant både tv og internett signalene.Da fant vi ut hvor avhengige vi var av begge deler,det var greit i noen timer på dagen men da kvelden kom ble både jeg og datteren min ganske så stressa.For å gjøre det komplett slo vi jo av lysene fra halv ni til halv ti ,så da var det nesten som å være på hyttetur.Må si at vi tente lys og hadde en koselig prat da,kanskje vi skulle ha det sånn en gang i blandt.
Fredagskos.








Kjøpte meg denne lille tavlen i går(måtte bare ha den Henrik,er den ikke fin???)Vi har vært ute å ryddet inn julelysene fra hagen de har ikke vært mulig å få tak i før nå på grunn av snøen men de har ikke stått på altså.Nå skal jeg kose meg her i Blogglandia ,mye jeg gikk glipp av i går nemlig.Nyt søndagen alle sammen .




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar