søndag 21. februar 2010

Dagens lille prosjekt

Å så glad jeg var den gangen på begynnelsen av 90 tallet ,da denne kjøpmannsdisken kom inn i mitt liv. Den gang var den selvfølgelig trehvit og ble plassert på kjøkkenet. Bodde da i ett rekkehus. Den ble fylt opp med ting og tang ,men det beste var jo alt jeg kunne sette oppå den som pynt.Har virkelig hatt mye glede av den.Etter som årene har gått er den flyttet rundt fra rom til rom ,en gang den skulle stå i tv stua malte jeg den brun.Nå har den stått på Kontoret /gjesterom en stund ,tenkte kanskje jeg skulle kvitte meg med den.Men i dag da jeg ryddet litt der inne kom jeg på at den kunne males hvit .Så da satt jeg i gang ,her ser dere etter første strøk .Kanskje den kan få et nytt liv.Ferdig bilder kommer. Koser oss med varme boller fra sist søndag og fyr på peisen ,syns det er iskaldt her inne nå.Fortsatt god søndag.

1 kommentar:

  1. Hei....ja hva skulle vi gjort uten hvitmalingen du;o) Benken ble jo som ny....og ang.ved..vi har også godt tom. Men håper i det lengste at våren snart står for døren. Klem fra Maliva

    SvarSlett