onsdag 20. januar 2010

Snøen laver ned.

Snøen bare laver ned og det kan den igrunn slutte med.Vi har faktisk mer enn nok her nå,nok til å gå på ski ,ake ,lage snømenn og mye mer . Jeg vil ha bare veier så jeg kan komme meg rundt uten og være redd for å havne i grøfta ,men klarte å ta meg en tur for å kjøpe et parr nye små planter i dag. Litt grønt liver alltid opp .
siden jeg sluttet litt tidlig på jobb i dag ,ble det tid til å lage middag også , smakte godt selv om det som står på skiltet her kanskje er sant????!

Fant denne gamle hylla i boden i går,har begynt å male den hvit (selvfølgelig)Tror den blir fin ,det kommer bilder .En fin onsdags kveld til dere her ute.


1 kommentar:

  1. Hei!
    Så masse fint det var her inne da!
    Hi, hi... Du er i gang og maler hvitt du også ser jeg. Det er endel ting som har fått møte malekosten her i huset også!

    klem Beate

    SvarSlett